Kaixo lagunak!
Klasean Curriculumaren zehaztapen mailen buruz hitz egin dugu. Zehaztapen mailak aipatu aurretik, Curriculumaren definizioa azalduko dizuet:
Hezkuntzan,Curriculuma ikaskuntza-prozesu bat osatzen duten helburu, gaitasun, metodo eta ebaluazioen multzoa da.Curriculuma bi helburu ditu: 1.hezkuntza sistemaren helburuak esplizitatzea eta 2.praktika pedagogikoa orientatuko duen gida izatea.
Azkenik Curriculumaren zehaztapen mailak taulan batean ikus dezakezue.
Zehaztapen mailen ezaugarriak hauek dira:
MAILAK
Ezaugarriak
|
1.MAILA
|
2.MAILA
|
3.MAILA
|
Dokumentua
|
Dekretua
oinarrizko curriculum diseinua (OCD)
|
(ICP) Ikastetxe Curriculum Proiektua
|
(Unitate didaktikoen multzoa) Programazio didaktiko.
Jrduera didaktikoa.
|
Definizioa
|
Bideratzen duena zer ikasi, noiz ikasi, nola ikasi eta irakatsi, gidatu, ebaluatu dekretua.
|
Araututako curriculumak ikastetxe bakoitzan duen zehaztapena da.
|
Gelako lana antolatzeko errekurtso bat, ikaste-irakasteko prozesuan parte hartzen duten elementu guztiak era koherente baten lotzen dituena.
....................................................
Heziketa ziklo bakoitzean dauden alorretako unitate didaktikoen multzoa, hauek ordenatuta eta sekuentzializatuta azaltzen direlarik.
|
Izaera
|
Normatiboa (derrigorrezkoa)
Gidatzaile eta preskritiboa
|
Orokorra eta gidatzailea
|
Aldakorra, gidatzailea, planifikatzailea
|
Arduraduna
Egilea
|
Gobernuak, Hezkuntza administrazioa (Hemen, Euskal Autonomia Erkidegoan, Heziberri)
|
Ikastetxeko klaustroa
|
tutoreak
|
Baldintzatzaileak
|
LOMCE (legeak)
|
%2- LOMCE
|
Ikastetxeko curriculuma
|
Osagarriak
|
Sedeak daude, antolamendua ikastetxean, ebaluazioa, metodologia, zer irakatsi (konpetentzia), helburuak eta edukiak
|
Espazioaren antolaketa, denbora, metodologia, gaitasuna, edukiak, material didaktikoa, ebaluazio irizpidea, tutoretza, ordutegiak, helburuak....
|
Ebaluazioa, edukia, helburua, metodologia,edukien planifikazioa, denboraldiea, materialaren antolaketa.
|
Adibidea
|
Hezkuntza.net
Ministerioan LOMCE
|
Eskola baten web orrian
|
|
Ondo izan!
No hay comentarios:
Publicar un comentario